Ben jij een drukbezette ondernemer? Heb je nooit tijd om de to do lijsten af te ronden, je vaste klanten na te bellen of loop je gewoonweg over in werk en is de privé/werkbalans ver te zoeken? CDN Hospitality & Services zorgt ervoor dat je je weer kunt focussen op waar je goed in bent en geeft je meer vrije tijd. Heb je zelf een paar extra handen nodig wanneer het jou uitkomt en wil je hulp op afstand? Neem dan contact met ons op.

Hieronder een aantal ideeën over taken die wij op afstand uit handen nemen.

  • Agenda- en e-mailbeheer

  • Bijhouden adressenbestand / CRM

  • Social Media beheer en onderhoud  

  • Reizen boeken

  • Bemiddeling bij het vinden nieuw personeel

  • Declaraties opstellen

  • Administratieve (back office) werkzaamheden / ondersteuning

  • Onderzoek verrichten

  • Relatiegeschenken

  • Afwerken (persoonlijke) to do lijst

  • Data entry en uitwerken teksten

  • Presentatie voorbereiden

Vanaf € 55,- per uur, excl. BTW.

Voorwaarden

  • Voor het inhuren van een Virtual Assistent geldt een afname van minimaal drie uur.

  • Bij een opdracht voor langere periode geldt een staffelkorting. De prijs is afhankelijk van het aantal uren en de periodeduur. Het uurtarief is afhankelijk van de zwaarte van de functie en exclusief eventuele reiskosten. Wil je meer informatie hieronder, neem dan contact met ons op!