Ben jij een drukbezette ondernemer? Heb je nooit tijd om de to do lijsten af te ronden, je vaste klanten na te bellen of loop je gewoonweg over in werk en is de privé/werkbalans ver te zoeken? CDN Hospitality & Services zorgt ervoor dat je je weer kunt focussen op waar je goed in bent en geeft je meer vrije tijd. Heb je zelf een paar extra handen nodig wanneer het jou uitkomt en wil je hulp op afstand? Neem dan contact met ons op.
Hieronder een aantal ideeën over taken die wij op afstand uit handen nemen.
Agenda- en e-mailbeheer
Bijhouden adressenbestand / CRM
Social Media beheer en onderhoud
Reizen boeken
Bemiddeling bij het vinden nieuw personeel
Declaraties opstellen
Administratieve (back office) werkzaamheden / ondersteuning
Onderzoek verrichten
Relatiegeschenken
Afwerken (persoonlijke) to do lijst
Data entry en uitwerken teksten
Presentatie voorbereiden
Vanaf € 55,- per uur, excl. BTW.
Voorwaarden
Voor het inhuren van een Virtual Assistent geldt een afname van minimaal drie uur.
Bij een opdracht voor langere periode geldt een staffelkorting. De prijs is afhankelijk van het aantal uren en de periodeduur. Het uurtarief is afhankelijk van de zwaarte van de functie en exclusief eventuele reiskosten. Wil je meer informatie hieronder, neem dan contact met ons op!