CDN Hospitality & Services neemt graag randzaken van je over, zodat jij kunt focussen op wat écht belangrijk is. Heb je een secretaresse, officemanager, Management Assistant, directiesecretaresse of Executive Assistant nodig? CDN Hospitality & Services kan als Parttime Interim bij jou op kantoor invallen, tijdelijk een paar uur per week ondersteuning bieden of tegen een eenmalige, vaste bemiddelingsfee de perfecte persoon vinden voor in loondienst.
Welke werkzaamheden kunnen we van jou overnemen?
BACK OFFICE-WERKZAAMHEDEN
Correspondentie opstellen en versturen
Facturatie
Administratieverwerking
(Ver)koopcontracten opstellen
TIME MANAGEMENT
Meedenken over balans tussen werk en privé
Efficiëntieslag maken door innovatief te werken
E-mailbeheer & Agendabeheer
Abonnementen omzetten
HR-gerelateerde administratie verwerken
OVERIG
Notuleren bij vergaderingen
Gatekeeper / tussenschakel bij verhuizingen
Aan- en verkoop kantoorpand en/of projecten
Relatiegeschenken uitzoeken tijdens feestdagen en speciale gelegenheden
Zakenreizen boeken
Handboeken en protocollen opzetten
Facilitaire zaken regelen
TARIEVEN ASSISTANT
Personal Assistant vanaf € 65,- per uur excl. BTW
Executive Assistant vanaf € 85,- per uur excl. BTW
Voorwaarden
Voor het inhuren van een Personal of Executive assistent geldt een afname van minimaal drie uur.
Bij een opdracht voor langere periode geldt een staffelkorting. De prijs is afhankelijk van het aantal uren en de periodeduur. Het uurtarief is afhankelijk van de zwaarte van de functie en exclusief eventuele reiskosten.
Bemiddelingsfee voor een assistant direct bij jou op kantoor of in loondienst. Dit tarief is afhankelijk van de functie en tijdsdruk. Wil je meer informatie hierover, neem dan hieronder contact met ons op!